Oheň & Led



Salamandři jsou stvořeni z čiré elementární sféry ohně a paraelementární sféry ledu. Jsou to mohutní tvorové, jejichž horní polovina těla je lidská a spodní polovina hadí. Nacházejí se hlavně v extrémně horkých a extrémně chladných podmínkách, ale poslední dobou byla jejich zástava mnohokrát zahlédnuta poblíž říše Dark Elfa. Protože náleží k druhu elementálů, neustále vyzařují malé množství energie. Jedná se o velmi vzácné, ale výjimečně smrtonosné protivníky stejně jako jsou nebezpeční všichni, kdo hrají v klanové alianci...

-SALAMANDŘI-

...nazvané po těch úžasných a nesmírně inteligentních tvorech. Tak pravil první ze skřítků ohně a ledu.


Čarodějové

21. února 2009 v 10:44 | Dharkazz |  RASY
Čarodějové: jsou rasa zaměřená čistě na magii, mají nejvyšší limit kouzel. Jako jediná rasa nakupují veškeré jednotky pouze za manu, což v začátku věku není moc výhodné, později ano. Pokud se mágovi podaří prosadit, dokáže kouzly ničit všechny soupeře a většinou vyhrává celou hru.

obtížnost: není vhodná pro nováčky
Čarodějové jsou typicky "zavírací" rasa. Jejich složitost je přímo úměrná jejich síle. Jako každý kouzelník je na začátku neskutečně zranitelný a relativně slabý, ale dejte mu čas a bude to jedna z posledních věcí kterou v životě uděláte.

Vůbec nepřeháním. Čarodějové si v DE vybudovali zcela zasloužený respekt. Sólo není tak silný, ale ti kteří jsou podpořeni(vykrmení) aliancí většinou skutečně vyhrávají celou hru. Jejich jednotky stojí POUZE manu. Jejich mág brání stejně dobře jako zabiják a má nejnižší žold ze všech mágů ve hře. Pokud mág stojí jen manu a vydělává vám manu, pokud si postavíte dost mágů, kteří vám budou vydělávat manu a stojí vás jenom manu... Vidíte ten krásně začarovaný kruh? Jen ho roztočit.

Rozjezdů může být několik, ale já tady napíšu nejhranější variantu 1 - 2 - 4 - 8 - xy:

0. Den - Sýpka. S osmičkovým hrdinou stačí odtahat jen 4 kola a pošlete útok 49 na neutrálku bez bonusu(bez hrdiny pět kol). Začarujte si spoko na svou zemi i na zemi kterou napadáte a sešlete okrádačky tak, ať vám zůstane cca 300 many.

1. Den - V nově dobyté zemi postavte sýpku a odtahejte 4 kola. Mělo by to vyjít přesně na 2 další útoky. Nic nečarujte, zlato šetřte.

2. Den - Máte AŽ 13 kol(minimum je 11), 4 země, 2 sýpky. Ušetřené peníze většinou vyjdou na brzké postavení třetí sýpky a poslední dostavíte v průběhu. Při dobrém počasí vybudejete i studny. Do třinácti(potažmo jedenácti) kol máte všude dostatečný počet obyvatel k verbu(kolikrát ještě nějaké ušetříte), jen je vycvičit. Z minulého dne máte cca 200 many. Něco vydělají mágové:-D, zlata moc "nepotřebujete" a ještě jste nemuseli tolik investovat do domečků, postavte tržiště a dokupte many co to jen půjde(kurz by měl být příznivý). Výhodu mají alianční čarodějové, ali kasa jde většinou celá na ně a pokud do ní předchozí 2 dny sypalo zlato až 7 hráčů, nemůže mít problém. Postaví si 4 útoky a odešle je...

3. Den - Osm zemí a minimálně sedm kol zaručují vyšší společenské postavení a hlavně ekonomiku, kterou si ten den konečně rozjedete. Samozřejmě si i zaútočíte, při dobrém počasí, příznivému kurzu na tržišti a plné ali kase můžete mít čtvrtý den klidně 12 zemí. Čarodějům to úplně stačí, záleží na situaci, pak se zamírovat a najet magii. S limitem 240 kouzel si pohlídáte celou mapu a v případě chybějící opozice kráčíte pro jisté vítězství.


Pár tipů na závěr: Pokud se logujete přes portálovku, nechte si od alikolegy načarovat do "své" země spokojenost ještě než se do ní skutečně lognete, překvapivě projde ochranným štítem a vy ušetříte 80 many, rovněž není na škodu, když rasa lidé pomůže mágovi do útoku magickým šípem, jeden šíp do země na kterou útočíte zabije jednoho zbrojnoše, pokud pošle dva jen za 40!!! many, stačí vám poslat útok JEN 39...(s Herem to dáte po druhém kole) a další možnost je, čarovat první den jenom spokojka, pokud použitjete výše uvedený typ a spokojko do útoku vám taky pošle někdo jiný, nemusíte nultý den čarovat vůbec nic, ale potom budete 1. den potřebovat ali kasu plnou zlaťáčků(viz. komenty), čili tento typ platí jen pro tier1 aliance.


Rozjezdů za čaroděje existuje víc, jsou stavěné i čistě pro sólo čaroděje, ale tento typ se dá s drobnými obměnami zahrát jak single, tak v rámci aliance a navíc mi přijde nejlepší. Nutno ale dodat, že ho mám vyzkoušený jen pokud je počasí na zlato(a manu) 100% a výš. V opačném případě to nemusí všechno vyjít.

 

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Anup Anup | 21. února 2010 v 14:23 | Reagovat

skoda ze tu nemas jine navody... docela rad bych videt i nejake dalsi :D
Mno... abych zacal... proc posilat okradacky? neni to tak nejak zbytecna strata drahocenne many?
2. den se chybama a nedostatkama jen hemzi. Az 13 kol? zamysli se a zkus prijit na zpusob kdy ma mag 2. den na konte az 17 kol... napoveda: je to opravdu mozne. Nedostatek: hrac ma 2 sypky 4 zeme a nekdy 2 studny... ok, kdy postavit ty studny? Ty kdo se budou chtit podle toho navodu ridit to bude jiste zajimat. Uzasna je ta cast z minuleho dne mate 100-200 many... :D Vazne komedie... mate na 25-50 vojaku, v prvnim pripade sesmolite sotva 2 utoky... pokud chces mit 3. den 8 zemi tak investujes kolem 600 many...

promin ale po precteni tohodle navodu mam silne pochybnosti ze si nekdy maga hral...

2 starojda starojda | 23. března 2010 v 10:59 | Reagovat

Nebudes Anupe trochu konkretnejsi (jako treba u navodu na Hobity)? Zrovna u maga by me tvoje pokrocile strategie zajimaly, hodnekrat jsem zasnul jak jste to rozjeli.

3 -Dharkazz- -Dharkazz- | 7. dubna 2010 v 16:16 | Reagovat

Anup: Existuje spousta věcí, my se zaměříme na věcnou kritiku a bezdůvodné potápění druhých... Ty jsi ten druhý případ, jen nevím proč. Návod není stavěn pro tier1 hráče, je to šablona pro DE začátečníky a lehce pokročilé, zkušenější hráči žádný návod nepotřebují, protože nelze napsat jeden univerzální. To co je na szo je moc hezký průměr a pokud se podíváš na jiné DE weby, lepší návod momentálně nenajdeš. Moje návody fungují, jestli znáš lepší, poděl se o něj s námi, vytvoř vlastní web, nebo mi ho pošli do pošty. Že umíš rypat už jsi předvedl, teď předveď něco víc... 8-)

4 Anup Anup | 21. června 2010 v 1:04 | Reagovat

starojda: schvalne kvuli osvedcenosti sem nedaval svuj navod, nehlede na to ze je jednoduchy... Chtel sem nechat puvodne trochu potrapit O:-) Ale tak dobre: zaklad je v tom ze 0. den stavi jen sypku, posila jen spokojka... kdyz aliance da, 0. kolo 1. den postavi i studanku... kdyz ne tak bez ni... Da se tak hrat naprosto univerzalne...

5 LaMaX LaMaX | 30. října 2010 v 8:20 | Reagovat

Veľmi užitočný návod :)
Len stalo sami, že som mal v okolí silnejšíe neutrálky a na druhý deň som zvládol iba 2 útoky :(

6 -Dharkazz- -Dharkazz- | Web | 17. listopadu 2010 v 12:31 | Reagovat

Anup: Ty si ty moje návody prostě nečteš... V tipech na závěr se zmiňuji o tom, že spokojka vůbec čarovat nemusíš(ušetříš 160 many), studnu taky nestavíš(ušetříš 700 zlatých, tady se oba shodujeme) a pokud hraješ a v alianci a v kase něco bude(o čemž se zase zmiňujeme oba) nemusíč čarovat nic a stavíš jenom sýpku, čili jsi nenapsal nic jiného, než co jsem napsal já a to jsi ještě do svého osvědčeného návodu zapomněl opsat tu pasáž se spokojky. :-P

7 -Dharkazz- -Dharkazz- | Web | 17. listopadu 2010 v 12:32 | Reagovat

LaMaX: Takhle ti těžko poradit, může se občas stát, že máš fakt smůlu 4 útoky si nepošleš, ale je tady hodně proměnných... (jestli hraješ v alinci, jaké je počasí, je neutrálka po odlogu nebo ne, jaký je kurz many na tržišti...)

8 beach brides dresses beach brides dresses | E-mail | Web | 14. ledna 2013 v 11:41 | Reagovat

Thank you very much for posting this info. I just want to let you know that I just went over your site and I found it very interesting and informative. I'm looking forward to read lots more of your articles. This is it, you just smashed it down pal.
http://www.askdresses.org

9 XXX XXX | 29. dubna 2015 v 19:23 | Reagovat

Víborny rozbeh ale nemajú enty najmenší žold

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama