Oheň & Led



Salamandři jsou stvořeni z čiré elementární sféry ohně a paraelementární sféry ledu. Jsou to mohutní tvorové, jejichž horní polovina těla je lidská a spodní polovina hadí. Nacházejí se hlavně v extrémně horkých a extrémně chladných podmínkách, ale poslední dobou byla jejich zástava mnohokrát zahlédnuta poblíž říše Dark Elfa. Protože náleží k druhu elementálů, neustále vyzařují malé množství energie. Jedná se o velmi vzácné, ale výjimečně smrtonosné protivníky stejně jako jsou nebezpeční všichni, kdo hrají v klanové alianci...

-SALAMANDŘI-

...nazvané po těch úžasných a nesmírně inteligentních tvorech. Tak pravil první ze skřítků ohně a ledu.


Drows

21. února 2009 v 10:46 | Dharkazz |  RASY
Temní Elfové: tato pokřivená elfí rasa, holdující zlu a krvavým rituálům, je univerzální. Nelze jí téměř nic vytknout, lze s ní snadno dobývat země i se zaměřit na magii. Jediná podstatná nevýhoda je malý počet herních kol. Z jejich řad vzešel i samotný Dark Elf.

obtížnost: vhodná pro nováčky

Všestrannost je drowům vlastní stejně jako trpaslíkům pivo. Jsou
vhodní do každého počasí, nováček se s nimi naučí hrát, zkušený hráč se na nich předvede a v alianci mohou zastat takřka jakoukoli roli.

Říkám takřka, protože jediná(zato podstatná) slabina drowů je malý počet herních kol. Konkrétně 6. Těžko po nich můžete chtít, ať vám plní kasu. Pokud oželíte tento fakt, dostate za odměnu rasu, které je jedno jestli prší, nebo svítí slunce. Rychle se rozleze po mapě, nebrání špatně, umí čarovat a pokud stojí proti vám, nebudete vědět na co si dát větší pozor. Díky jejich univerzitě nemají problém během jediného odtahu přebudovat nově dobytou zemi na zákop a pokud si v ní postaví ještě chrám s pevností, mají velkou jistotu, že o ní nepřijdou. Obávat byste se měli vy, protože se zaklínači se dá moc krásně útočit.

Standartní rozjezd 1 - 2 - xy:

0. Den - Do začátku máte spoustu zlatých, čili sýpku a podle hrdiny odtahejte 2-3 kola. Pošlete útok 49 na neutrálku bez bonusu, spoko do útoku, na svou aktuální zem a za zbytek okrádačky.

1. Den - Dvě země a 9 kol(kdo má hrdinu se má, protože jich má 10, ale návod je stavěn i pro nemajetné). Postavte sýpku a teď buď:

a) odtaháte 3 kola což stačí na odeslání dvou útoků, zítra máte 4 země, 12 kol, zlato na postavení jedné sýpky ještě před prvním kolem, druhou dostavíte v průběhu a na konci dne posíláte 4 útoky, testováno ve špatném počasí(50-70%) pro které je tento postup stavěn a nebo,

b) odtaháte všechna kola(testováno při počasí na zlato 140%, domky 150%, pokud by byly domy levné, dá se odtahat i míň kol se stejným výsledkem) a na konci dne posíláte 4!!! útoky.

2. Den - Buď:

a) Čtyři země, dvanáct kol, třetí sýpku postavíte ještě před prvním kolem, čtvrtou v průběhu a na konci dne posíláte čtyři útoky, jestli ušetříte nějaká kola záleží na počasí, domky nebudete muset stavět žádné.

b) Máte šest zemí, šest a více kol, ale jen dvě sýpky. Tento postup se hodí JEN do opravdu výborného počasí, počet útoků na konci dne bude ovlivněn právě jím a místem kolem vás. V průměru to vychází na 3 útoky, za božských podmínek to MŮŽE vyjít i na 6...(osobní zkušenost s tím nemám, ale už jsem to párkrát viděl)

3. Den - Gl&Hf.




Hero rozjezd 1 - 3 - xy:

0. Den - Jen pro hráče s opravdu nabouchaným hrdinou, protože ho potřebujete minimálně s útokem 8 a to ještě musí mít buď artefakty, které mu zvětší útočné číslo aspoň o 4(Angmarský meč, meč Andúril s Elfím lukem), nebo má minimálně 10% bonus do útoku. V takovém případě odtaháte všechna kola a na konci dne jste schopni poslat dva útoky o síle 49 na neutrálky bez bonusu.

1. Den - První den tak máte 3 země. Sýpky dostavíte ještě před odtahem a na konci dne posíláte 3 útoky.

2. Den - Šest zemí... Dál hrajete jak liga dovolí. Jinak v zemích které chcete opevnit stavte zaklínače, nejsou o moc dražší než střelci, obranu mají stejnou a ještě vám vydělají manu.


Druhý typ se dá zahrát jen s našlapaným herem a kdybych ho měl, jel bych zase jeden z prvních typů, protože útočit bych mohl hned po první kole, pro úplnost jsem ho tady ale zmínil, jelikož ta možnost tady prostě je a někomu to bude vyhovovat víc.

 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 alfred alfred | 17. srpna 2010 v 0:43 | Reagovat

Jenom doplním: v klídku jde s dobrym hrdinou odeslat první den (dle prvního rozjezdu) i víc útoků, případně po pěti kolech 4 - tzn. druhý den máte 6 zemí a 12 kol :D

2 -Dharkazz- -Dharkazz- | 27. srpna 2010 v 19:27 | Reagovat

[1]: Hele chlape co máš za hrdiny? 8-O

3 Alfred Alfred | 28. srpna 2010 v 20:20 | Reagovat

[2]: tak třeba tohotle http://www.darkelf.cz/hero.asp?h=67141 ... to víš - vlajky docela vynáší :D

4 RF9 RF9 | 23. listopadu 2010 v 23:49 | Reagovat

ještě bych chtěl napsat, že velmi populární v top ligách je rozjezd 10x okrádačky 0.den , bohužel zatím nevím jak přesně dal ;-)

5 Snorri_Belovous Snorri_Belovous | 24. listopadu 2010 v 18:09 | Reagovat

No může i obyč TE šermíře... Sám sem to zažil, asi hned první věk po tom co jsem ho koupil. Rozjezd 1-2-6 a potom to, ale šlo trochu ztuha myslim, že jen dva útoky... Ale jinak s tim všim co si napsal tak nějak souhlasim... TE sou moji velký oblíbenci...[2]:

6 Ahry Ahry | 31. května 2017 v 1:46 | Reagovat

Tak jsem šel podle návodu číslo 2 v T lize s počacím 60 a 70 na peníze a domky drahý jak čert.

0. den všechny tahy a s 8čkovým hrdinou útok na 2 země s 51 a 52 obranou. Spokojenost do 2 zemí (původní a jednu co útočím) za zbytek okrádačky.

1. den posílám dalších 5 útoků (kliknuto 5 tahů, kdybych posílal jen 4 útoky, tak by to nejspíš šlo i dřív)

Dělá to nejspíš ten rádce, který dává vážně bezva odměny. A je fakt, že nemusím koukat na tahy a na prostor, protože ho je dost.

Je to běžné se takto vehementně za TE rozjet, nebo jsem měl jen kliku?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama