Oheň & Led



Salamandři jsou stvořeni z čiré elementární sféry ohně a paraelementární sféry ledu. Jsou to mohutní tvorové, jejichž horní polovina těla je lidská a spodní polovina hadí. Nacházejí se hlavně v extrémně horkých a extrémně chladných podmínkách, ale poslední dobou byla jejich zástava mnohokrát zahlédnuta poblíž říše Dark Elfa. Protože náleží k druhu elementálů, neustále vyzařují malé množství energie. Jedná se o velmi vzácné, ale výjimečně smrtonosné protivníky stejně jako jsou nebezpeční všichni, kdo hrají v klanové alianci...

-SALAMANDŘI-

...nazvané po těch úžasných a nesmírně inteligentních tvorech. Tak pravil první ze skřítků ohně a ledu.


Jak porazím Dark Elfa?

27. února 2009 v 16:39 | Dharkazz |  F.A.Q.
Do ligy se může nalogovat až několik desítek hráčů, ale jen jeden z nich ho skutečně porazí(samozřejmě za podpory aliance).

V podstatě to může být kdokoli, vždycky záleží na vnitřní ali dohodě, může zavírat čaroděj, ale klidně může Delfa jen pročarovat a zavření přenechá kolegovi entovi, to jsem ale trošku přeskočil čili pěkně postupně.

- Země Dark Elfa je příliš silná, porazit ji musíte jak vojensky tak magicky,

- vojensky ji můžete napadnout v momentě, kdy máte postavených alespoň 7 velkých magických věží, založíte kult a tento bude mít podporu minimálně 151 zemí,

- samotný vojenský útok by ovšem Delfa neporazil, proto jeho zemi i pročarujete(nebo váš kolega)...

- ...SK na pročarování se liší podle hracího dne(čím pozdější, tím slabší SK) a ligou samotnou, v nižších ligách(4. & 5.) většinou stačí SK lehce přes 2000, ale toto je minimum a projde jen za předpokladu, že na Delfa nikdo nepošle magický štít,

- my se ale budeme držet minima a podíváme se na jednu chytrou tabulku, která vám poví, kolik čeho musíte mít, abyste získali sílu kouzla přes dva tisíce, jejím autorem je SMOKER, krom jiného(skvělý hráč, sympaťák, velmi komunikativní...) klanový kolega:

Poděkujme SMOKEROVI, že nám ji takhle pěkně vytvořil a pojďme si to společně shrnout.

Jako aliance máte dohromady 151 zemí, někdo z vás má sílu kouzla minimálně 2000 a krom toho máte i funkční kult(rozumějte podpořený, s možností zaútočit na Delfa). Nezbývá než na jeho zemi vyčarovat maximální možný počet smrtících démonů, při vyšším limitu kouzel můžete napřed poslat pár blesků, bouří(každý podle chutě) a já posílám i černé smrtě. Odešlete dobyvačný útok a pokud jste někde neudělali chybu, můžete se příští přepočet radovat hned dvakrát. Jako aliance, že jste vyhráli a jeden z vás jako vítěz samotný, jehož vlaječka se objeví v té nejmocnější zemi ze všech.

Před i během samotného aktu zavírání existuje spousta dalších faktorů, které je třeba vzít v úvahu(magický štít seslaný opozicí, ztráta podpory kultu, ztráta věží, útok druhého hráče na Delfa,...). Tomu se ovšem přizpůsobíte(musíte) až v lize samotné a psát zde na to nějaký návod by bylo nošení dříví do lesa. V každém případě víte co musíte udělat, víte jak to máte udělat a jestli se vám do cesty postaví nějaká překážka, si s ní snad poradíte ne? Vítěz je vítězem právě proto, že zvládne něco co druzí ne.

 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama