Oheň & Led



Salamandři jsou stvořeni z čiré elementární sféry ohně a paraelementární sféry ledu. Jsou to mohutní tvorové, jejichž horní polovina těla je lidská a spodní polovina hadí. Nacházejí se hlavně v extrémně horkých a extrémně chladných podmínkách, ale poslední dobou byla jejich zástava mnohokrát zahlédnuta poblíž říše Dark Elfa. Protože náleží k druhu elementálů, neustále vyzařují malé množství energie. Jedná se o velmi vzácné, ale výjimečně smrtonosné protivníky stejně jako jsou nebezpeční všichni, kdo hrají v klanové alianci...

-SALAMANDŘI-

...nazvané po těch úžasných a nesmírně inteligentních tvorech. Tak pravil první ze skřítků ohně a ledu.


Válka

23. února 2009 v 16:15 | Dharkazz |  Pacts
Zcela standartní smlouva, kterou vám protistrana nemusí přijmout a pokud jí nepřepisujete dříve vyhlášenou smlouvu, je hned aktivní. V opačném případě máte do útoku postih 30%. Podle názvu je asi jasné, že vám umožňuje napadat nepřátelské země a to hned dvěma typy útoku(napadat sousedící země můžete i bez jejího vyhlášení, ale potom počítejte s postihem):

- dobyvačný(prostě dobyjete zemi, poboříte v ní desetinu domů, vyvraždíte skoro všechno obyvatelstvo, ale hlavně si ji připojíte ke své říši abyste v ní ty domy zase postavili a nově narozené obyvatelstvo poslali během dalšího útoku na smrt)

Jinak obyvatelstvo se při tomhle typu útoku brání, každý silou jedna. Hodně toho využívají hobité a skřeti, kteří mají obyvatel vždycky dost a v kombinaci s obrannými vozy je hned ze startu nemusíte dobýt. Oni vás ano.

- plenivý(pokud zvítězíte, poboříte 30% domů a zboříte všechny stavby v zemi, obyvatelstvo je sice ušetřeno, ale pro změnu nemá kde žít)

Málo používáný typ útoku, ale obyvatelstvo u něj nebrání a v pozdější fázi hry může být na zabití, když vám někdo zboří 100 domečků a k tomu ještě všechny stavby. To je země na odevzdání. Jinak vojáci si po jeho úspěšném provedení odnesou až 1/4(25%) zlatých a many z ceny domů a staveb, které zboří. Záleží na síle útoku, zdali se jim podaří vše odnést. Čím silnější je útok, tím toho více unesou. Unesou zlatých = 10 x síla útoku, unesou many = 1 x síla útoku. Hrdina pomáhá tak, že level destrukce zvýší počet zbořených domů a level kradení zvýší podíl zlatých a many z ceny domů a staveb = zvýší sumu k odnesení(dřív existoval ještě loupeživý útok, ale ten byl zrušen, kompenzují to nové okrádací vlastnosti plenivého útoku).
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama